Наз


с., ә. О.Сарыбасов

Көктемдей құлпырған
Ерекше түр-тұлғаң
Есімнен кетпейді
Жанарын нұр тұнған

Нұр тұрған сыр тұнған
Бір сырдан бір бұлған
Жолыңа болсамшы
Япыр-ай мен құрбан

Нұр тұрған сыр тұнған
Бір сырдан бір бұлған
Жолыңа болсамшы
Япыр-ай мен құрбан

Барады балқып тән
Өзіңсің мүмкін бе
Қалмады менде жан
Өмірде болу мән

Нұр тұрған сыр тұнған
Бір сырдан бір бұлған
Жолыңа болсамшы
Япыр-ай мен құрбан

Нұр тұрған сыр тұнған
Бір сырдан бір бұлған
Жолыңа болсамшы
Япыр-ай мен құрбан

Жәудіреп жанарың
Қиыла қарадың
От болып лапылдап
Өтеніп барамын

Нұр тұрған сыр тұнған
Бір сырдан бір бұлған
Жолыңа болсамшы
Япыр-ай мен құрбан

Нұр тұрған сыр тұнған
Бір сырдан бір бұлған
Жолыңа болсамшы
Япыр-ай мен құрбан

Нұр тұрған сыр тұнған
Бір сырдан бір бұлған
Жолыңа болсамшы
Япыр-ай мен құрбан 

Комментариев нет: